English | العربیه

آدرس

میدان فاطمی، نبش خیابان چهلستون

شماره تماس

۵۷۹۰-۲۰۰۰ (۲۱) ۰۰۹۸

آدرس ایمیل

info@shahramhospital.ir

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اتاق عمل مرکزی

رئیس بخش: آقای دکتر فرشاد جلال منش

سرپرستار بخش: خانم مریم نصیری

ارائه مطلوب­ترین خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی با هدف ارتقا سلامت بیماران، بدون توجه به عوامل نژادی، قومی، جنسیتی، با تکیه بر پزشکان مجرب، پرسنل باتجربه و تجهیزات به روز از جمله مهمترین اهداف ما در بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهرام می باشد.

بخش اتاق عمل با برخورداری از کادر مجرب و متخصص همراه با آخرین تجهیزات مدرن روز پزشکی آماده ارائه خدمات درمانی در کلیه ساعات شبانه روز به بیماران محترم می باشد.

این بخش که در طبقه پنج بیمارستان قرار دارد، دارای ۵ اتاق عمل است که کاربری اتاق ها به تفکیک شامل موارد ذیل می باشد :

اتاق شماره ۱:   این اتاق مجهز به دستگاه فلوروسکوپی بوده و کلیه اعمال جراحی ارتوپدی در این اتاق انجام می شود.

اتاق شماره ۲:  در این اتاق با داشتن تجهیزاتی همچون لیزر پروستات، دستگاه سنگ شکن، دستگاه RF لوزه و ….، کلیه اعمال جراحی ارولوژی، ENT، آندوسکوپی سینوس، برونکوسکوپی و توراکوسکوپی انجام می شود.

اتاق شماره ۳:  در این اتاق کلیه جراحی های زیبایی انجام می شود.

اتاق شماره ۴:  این اتاق مجهز به دستگاه فلوروسکوپی، کرانیوتوم، لاپاراسکوپی و… بوده و کلیه اعمال جراحی مغز و اعصاب، جراحی های زنان، جراحی عمومی و اعمال جراحی اسلیو و بای پس معده در این اتاق انجام می شود.

اتاق شماره ۵ : این اتاق با داشتن یونیت دندانپزشکی به اعمال جراحی فک و صورت و همچنین جراحی های زیبایی صورت و رینوپلاستی اختصاص داده شده است.

همچنین پذیرش اولیه بیمار در قسمت ورودی اتاق عمل انجام می شود که بیمار در این قسمت تحویل اتاق عمل داده می شود و بخش ریکاوری در قسمت خروجی اتاق عمل قرار دارد و انتقال بیمار بعد از عمل جراحی در این بخش انجام می شود.

 موارد جراحی شامل :

جراحی عمومی – اورولوژی – ارتوپدی – مغزو اعصاب – جراحی های زیبایی- جراحی زنان-   ENT (گوش و حلق و بینی)  – جراحی لاپاراسکوپیک – برونکوسکوپی – توراکوسکوپی – RF لوزه – آندوسکوپی سینوس – جراحی فک و صورت و ….